kakiku

|
di entry ini, aku nak cite pasal satu produk kesihatan..pada aku ianya adalah health product kerana apa,kerana ianya telah berjaya membantu aku mengurangkan sakit yg aku alami..aku mempunyai lutut yang kini tidak sebaik asalnya..so sebulan yg lalu,bos aku kenal kan produk ni kat aku.


yup..fit flop..jenama footwear..yg direka khas utk kesihatan..dengan membawa moto

Get a workout while you walk™


to know more..korang click la kat pic above..aku tak la guarantee sakit korang boleh hilang immediately..tapi its work on me..sakit lutut aku kurang (bukan hilang) lepas pakai selipar ni..
it is a bit costly..tapi aku take it as an investment..as it worth it.aku tak la menyesal sgt...

aku beli jugak selipar ni sebab nak elak pakai knee guard selalu...rimas kaki ko kene ikat seharian kan..so aku buat fitflop sebagai alternatif..

so, people who suffered from back pain, knee pain atau ape saje jenis sakit yang melibatkan posture dan kaki anda..try this..sape tau its work~ plus ia cantik di kaki =p

0 maklum balas:

Post a Comment