ache

|
baru last entry ckp pasal posture, sakit blakang dan kebaikan fitflop,hari ini i'm in pain..specifically lower back pain..huhh mmg amat sakit..kat sini aku nak ingatkan korang semua..kalo nak ambik barang kat bawah ke nak tunduk ke..korang jgn la suke-suke men tunduk.. seriuosly we never know, sumtime mmg kite tak de hal nak kutip brg yang jatuh..kene hari tak baik mcm aku smlm uhhhh sakit..aku tunduk nak amik charger yang jatuh je.. tapi dengan kuasa-Nya, urat pinggang aku terseliuh~


hopefully, salah urat je la..mintak simpang la jadi serius..disebabkan nak pegi keje jugak smlm aku dah siap pegi urut..kate nenek tu.."urat ni dah salah duduk" pesan dia lagi.." jgn angkat barang berat2 dua tiga hari ni"..


unfortunately, aku bangun pagi tadi still sakit..tak daya rasa nya nak pegi keje..nanti buat menyusahkan org je..so i've a rest kat rumah..smbil2 tu selak internet cari cara nak relief kan thi pain..lalu2 kat youtube..jumpe video ni..sedikit membantu..so people do care about your back.. lagi lagi da tak remaja ni..da sakit mmg tak le buat ape..tergendala semuanye~



0 maklum balas:

Post a Comment