belangsungkawa

|
~taken from www.era.fm~


aku tak boleh tido dari tadi..era.fm masih terpasang..fb 10 000 doakan kesihatan din beramboi sentiase terbuka..as i said..aku pun tak tau knape aku seteruk ini..jumpe pun tak penah..tapi mungkin kerana aku dewasa dgn lawak jenaka dia..buat aku rasa dia rapat dengan aku..kalo masa blaja dulu..stress blaja je..aku ngn rummate2 aku..buat panggung..tgk spontan back to back.. da 10 kali tgk pun ulang..4 bulan aku keje..setiap pagi ayah hantar pukul 6.20 tu..aku pasti dengar sawancara dia..apa saje video die kat youtube tu pasti aku tonton..

kat sini aku nak quote sikit ape yang arwah tulis dalam twitter nya..

dan yang paling akhir ditulisnya
  • Tanda2 ajal mula2 bahgian kaki berasa kebas2 kemudian bransur2 ke bhgian atas hingga ke nafas dan kluar selamanya.. Aku insaf!


thanks a lot pak din..mcm dia tulis dia da penat..so lets him rest..

~ al-fatihah~

1 maklum balas:

hannaH said...

Al-Fatihah..btw BELASUNGKAWA k?hehehe.sempat nak correct-kan.

Post a Comment