Lambat Rosak Tergendala

|
7.42pagi, aku da touch kad sentuh dan pergi aku kat stesen putra lrt kl sentral..sebaik saje aku naik ke platform..this word came "damn" ye damn, tak yah la di translate kan...ini rock the world ke hape??..org sgt amat ramai..q nye smpai tak tau mane pangkal mana hujung..cube sabar..

smlm train delay jugak..stengah jam aku stuck kat wangsa maju..hari ni jadi lagi..ape lah masalh mereka ini..makin besar coach yg dorang beli makin lambat pula..8.10..seriusly berbahang sgt, aku mmg mula kurang sabar..dengan org potong q, panas nye lagi sbb ramai sgt org..kawasan pulak limited space..huhhh

dalm org bertolak-tolak,mintak lalu dan sebgainye..suddenly ada sorang perempuan, berbunyi spt nak muntah..she did..thank god dia lari cepat2..adalah sedikit muntahan die dalam kawasan yg sempit tu..huhu..tak breakfast lagi la tu..kesian die..aku yang tadi mula nak marah terus mengcoolkan diri.fikir aku, kalo aku tensi2 boleh pengsan aku rasa...baik buat relax..so people kalo korang berada di situasi tegang jgn la stress kan diri..the best medicine will be senyuman..
trust me~

so 8.30, after almost 1hour, barulah rapidkl anta train kosong ke stesen kl sentral..ni train smpai je, da siap sedia penuh..yg naik ade la 2 3 ketul..yg lebih membuat org menunggu termasuk aku begang, train 4 coach 4 bijik lalu ke arah kelana jaya membawa jumlah penumpang yg sgt sedikit..pelik..da dekat setengah jam tak kan la tak pusing balik..

apapun..macm aku ckp b4 dis..ini kederaan awam..nak laju tanak sesak tanak ade masalh.. nek kenderaan awak..but then, rapid needs to do something upon this matter..2 days in a row aku lmbat..for me sedikit tak paptut la..

1 maklum balas:

Afiqme said...

hehe .. nampak sgt laa train tu benci ko .. huhu

Post a Comment