kali kedua

|
the successful show Cuci The Musical which took the stage last year will be back on stage come this July. yahooo~

seperti yg aku doakan..ianya bakal di pertontonkan pada 27 July and it will run until 10 August. walaupun sama je citenye tapi the best part is that, nabil akan replace tempat ac..aku tak kate nabil lagi best..aku suke ac belakon..tp bila dapat tahu nabil yg akan ganti tempat die..aku lebih la suka..sbb aku agak suka kat ahmad ni.. tak sabar nak nengok dia beraksi..





tapi adibah noor tade lam season 2 ni..ganti ngn jac..huhh adibah bes..tapi ok jugak boleh la aku dgr si jac perform live..(mcm da dpt tiket kan)

huh apepun..aku kene berdoa dapat tiket plak..usaha akan digandakan..dan seat yg lebih bagus akak diusahakan..dan paling best, dengar nye tiket kali ni murah 30% waaa...hopefully i'll be there~

p/s: ade tak sape2 nak blanje aku menonton..boleh jadi as birthday present in advance huhu
~hari ni birthday ayah HAPPY BIRTHDAY ayah~

6 maklum balas:

manueng said...

huhu...aku tingin nak tgk teater kat IB...rase cam nak tgk la skali dlm tahun ni...tp xtau nak tgk teater yg mane satu...
cane nak dpt diskaun 30% tu?

ofaghag said...

jum. aku tatpu. jum pigi! serius

vivacious said...

faiz: ko mesti harus perlu tengok cite ni..sgt amat best..dan aku ade keyakinan kali ni lagi amat gile bes..30% tu potongan dari tiket yg dulu..means murah 30%..seingat aku masa aku tgk cuci yg lepas, aku dpat diskaun gak.. guna matric card..so maknenye tahun ni akan bertambah murah ar.

ofa: aku on je..birthday present eh??? book tiket nanti..huhu

ofaghag said...

ticket bape ekkk mahal ke a? nk yg paling murah tp seat paling dpn. haaa ade?

manueng said...

so diskaun 30% tu untuk org yg dah pnah tgk la eh?

vivacious said...

ofa: dpn skali tak bagus..mendongak ko tgk nanti dik non..

faiz: ishh tak la..show kali ni murah 30% dari show b4 dis~

Post a Comment